You are here: Home » MHXAΝΟΓΡΑΦΗΣΗ » MEGASOFT » POINT OF SALE » PRISMA Win Εστίαση
Monday, 19 Aug 2019

Εστίαση

Οι εφαρμογές PRISMA Win είναι εξειδικευμένες έτσι ώστε να ικανοποιούν τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επαγγελματία.
Σε ένα χώρο που σημαντικό ρόλο παίζει όχι μόνο η σωστή εξυπηρέτηση του Πελάτη αλλά και η άμεση κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών του σε συνδυασμό με άριστης ποιότητας υπηρεσίες, οι εφαρμογές PRISMA Win Εστίαση, PRISMA Win Mobile και PRISMA Win Delivery δίνουν τη λύση!
Πανεύκολες στη χρήση τους, μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα και γρήγορα από οποιονδήποτε υπάλληλο της επιχείρησης.

Συμβάλλουν στην ανάπτυξη του πελατολογίου και ταυτόχρονα στη διατήρηση του υπάρχοντος, ενώ βελτιώνουν την ανταγωνιστικότητά της. Προσαρμόζονται άψογα στη δραστηριότητα, στο μοντέλο λειτουργίας και στις διαδικασίες του κάθε επαγγελματία που τις επιλέγει , εύκολα, απλά και με ασφάλεια!


Ειδικότερα η Εφαρμογή PRISMA Win Εστίαση προσφέρει:

  • Παραμετρικότητα
  • Παραμετροποίηση εφαρμογής για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου εστίασης (Εστιατόρια, Πιτσαρίες, Νυχτερινά Κέντρα, , Fast food, Cafe)
  • Παραμετρικά οριζόμενη οθόνη αφής με δυνατότητα χρήσης εικονογραφημένων μενού (ευκολία χειρισμού χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις για εκπαίδευση)
  • Έλεγχος επιπέδων πρόσβασης χειριστών (απόκρυψη ευαίσθητων για την επιχείρηση δεδομένων, ασφάλεια δεδομένων, αποφυγή λαθών)
  • Multi language περιβάλλον εργασίας (Αγγλικά – Ελληνικά με δυνατότητα ενσωμάτωσης οποιασδήποτε άλλης γλώσσας)
  • Σύνδεση με Microsoft εφαρμογές (MS Word, MS Excel, Outlook)
  • Δυνατότητα πρόσβασης με μαγνητική κάρτα ή με δακτυλικά αποτυπώματα
  • Χρήση περιφερειακών όπως: ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια, ηλεκτρονικές ζυγαριές, αναγνώστες barcode κ.α.

Χαρακτηριστικά

  • Λειτουργεί τοπικά ή και δικτυακά (offline - online) σε σύνδεση με τον PRISMA Win
  • Point Of Sale Manager ή και το Back office (όλες τις εφαρμογές PRISMA Win)
  • Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ ή ταμειακή
  • Λειτουργικότητα Συναλλαγής
  • Διαχείριση Τραπεζιών – απεικόνιση τραπεζιών στην οθόνη
  • Διαχείριση σερβιτόρων ανά βάρδια - Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Διαχείριση κρατήσεων
  • Διαχείριση Delivery με δυνατότητα αναγνώρισης εισερχόμενων κλήσεων
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Ευρετήρια πελατών – Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Έλεγχος αποθεμάτων
  • Ευρετήρια ειδών
  • Πολιτική εκπτώσεων
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Αντικατάσταση Αποδείξεων σε Τιμολόγιο
  • Τιμοκατάλογοι ανά Τομέα (Αίθουσα, Take Away, Delivery) και ανά Αίθουσα, Τραπέζι ή Πελάτη.

Λοιπές Λειτουργίες

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο - επισκόπηση συναλλαγών

Επικοινωνία

  • ΠΑΠΑΦΗ 151
  • ΤΚ 544 54 | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
  • Τ: +30 2310 912.255
  • F: +30 2310 912.251